غروب جمعه چقدردلگیراست کجایی آقا؟
دانشگاه انتظار پس از گذشت قرن ها هنوز313 فارغ التحصیل هم نداشته... به راستی چرا؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهید نسل سوم72 و آدرس shahidnaslesevom72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 19918
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1




آمار مطالب

کل مطالب : 144
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 28
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 518
بازدید سال : 2413
بازدید کلی : 19918
غروب جمعه چقدردلگیراست کجایی آقا؟

سیل چشمانم باز از فراقت جاریست....
خسته ام باز بیا جمعه ها تکراریست

دل من پر غصه حال شعرم خوش نیست...
نفسی مانده فقط جای شکرش باقیست

در فراغت آقا چشم در راهم من....
گر چه این جمعه همان جمعه ی تکراریست.....
.
جمعه ها را همه از بس که شمردم بی تو
بغض خود را وسط سینه فشردم بی تو

بس که هر جمعه غروب آمد و دلگیرم کرد
دل به دریای غم و غصه سپردم بی تو

سال ها می شود از خویش سؤالی دارم
من اگر منتظرم از چه نمردم بی تو

با حساب دل خود هر چه نوشتم دیدم
من از این زندگیم سود نبردم بی تو

گذری کن به مزارم به خدا محتاجم
من اگر سر به دل خاک سپردم بی تو
.
چرا ما امام زمان را نمیبینیم؟
روزی یکی از شاگردان علامه طباطبایی خدمت ایشان آمد و عرض کرد :
جناب استاد لطفا خیلی مختصر بفرمایید چرا ما امام زمان را نمی بینیم؟
علامه فرمودند :
لطفا برگردید و پشت به من بنشینید شاگرد این کار را انجام داد
علامه فرمودند آیا الان می توانید مرا ببینید؟
شاگرد عرض کرد خیر ، نمی توانم ببینم ،
علامه فرمودند چرا نمی توانی من را ببینی؟
شاگرد عرض کرد چون پشت من به شماست ، علامه فرمود حالا متوجه شدید چرا نمی توانید امام زمان را بینید ، چون شما پشتتان به امام زمان عج است با گناهان و نافرمانی ها به امام زمان پشت کرده ایم و در عین حال تقاضای دیدار امام زمان را داریم



تعداد بازدید از این مطلب: 713
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود